دمنوش لاغری اریانا بیز
نوشته شده توسط : علی

دمنوش لاغری اریانا بیز ، ریحان باعث افزایش هوشیاری ذهنی می شود. رادیکالهای آزاد همچنین میتوانند خطر ابتلا به سرطان را نیز افزایش دهند. و با دفع مواد سمی و ضایعات بدن، از موثرترین و ارزان ترین روش های پیشگیری از ابتلا به سرطان به شمار می رود. زنجبیل تاثیر جادویی در درمان انواع مختلف تهوع دارد، برای درمان تهوع ناشی از سوهاضمه یا گاز معده توصیه می شود ۱ گرم زنجبیل در طول روز مصرف شود. برای درمان نفخ معده توصیه می شود در طول روز دو یا سه بار مقداری زنجبیل (در دوزهای ۲۵۰ تا ۵۰۰ میلی گرم) میل کنید. چای های گیاهی مختلف را امتحان کنید تا نوع مورد علاقه خود را پیدا کنید و نوشیدن روزانه آنها را شروع کنید. تبلیغاتی که برای چای های رژیمی و دمنوش ها می شود تنها نقطه ضعف مخاطبان را هدف قرار داده و آن هم ساده و سریع بودن تاثیر، بدون هیچ دردسری است. زنجبیل گیاهی جادویی و حاوی ویتامین ها، روی و فسفر است که باعث درخشندگی موها شده و برای موهای خشک و شکننده معجزه می کند. 

زنجبیل حاوی مقادیر فراوانی منگنز است که برای سلامت عصب ها ضروری بوده و برای تولید و ترشح هورمون جنسی توستوسترون برای تشکیل جنین و تولید اسپرم حیاتی می باشد. تحقیقات نشان داده زنجبیل حاوی ویتامین B6 است و برای درمان بیماری صبحگاهی و تهوع زنان باردار عالی است. استفاده از روغن زنجبیل برای تسکین درد شدید بیضه ها و کاهش التهاب آن مفید است. مصرف زنجبیل در آغاز دوره قاعدگی، علائم و درد پریود را در برخی زنان کاهش می دهد. خاصیت ضدالتهابی زنجبیل برای درمان التهاب مزمن عالی بوده و درد و ورم ناشی از التهاب را برطرف می کند. تحقیقات نشان می دهد مکمل زنجبیل با کاهش التهاب روده بزرگ از بروز سرطان روده بزرگ جلوگیری می کند. و مصرف منظم مکمل زنجبیل و چای گرم زنجبیل باعث کاهش التهاب و آسیب عضلانی در بدنسازان می شود. یکی دیگر از مهمترین ویژگی های دمنوش قهوه سبز سهله می توان به جلوگیری از ابتلا به سرطان اشاره نمود و طبق آخرین آمار کسانی که از این دمنوش استفاده کرده اند کمتر مبتلا به بیماری هایی مانند سرطان شده اند.

روزانه یک یا دو نوبت می توان از این محصول استفاده نمود. جالب است بدانید از دیرباز در طب چینی از چای زنجبیل با شکر قهوه ای برای درمان مشکلات قاعدگی و عادت ماهیانه استفاده می شده است. بسیاری از افراد با ورزش و رژیم غذایی به راحتی چربی هایی را می سوزانند که باعث چاقی شده اند، اما بسیاری از افراد برای کاهش وزن نیز سراغ نوشیدنی بیزی می روند.باید بدانید که تنها عامل اصلی کاهش وزن و چربی سوزی ورزش با رژیم لاغری سبک است و استفاده از قرص های لاغری تنها محرکی برای چربی سوزی است. خواهید دید که رنگ مایع به تدریج تغییر می کند. طبق تحقیقات به عمل امده محققین متوجه شده اند این دمنوش لاغری می تواند به صورت بسیار قابل ملاحضه ای سیستم ایمنی بدن را تقویت کرده و این یعنی شما در مقابل ابتلا به بسیاری از بیماری ها مقاوم تر خواهید بود. همانطور که در قسمت بالا اشاره نمودیم، دمنوشهای لاغری بسته بندی شده انواع مختلفی دارد، که بنا بر مسائلی از ذکر نام آنها معذوریم، اما با یک سرچ ساده متوجه خواهید شد که دقیقا کدام یک از برندها در این حوزه توانسته اعتماد مخاطبان را به خود جلب کند، ولی نکته قابل توجه که حتما باید به یاد داشته باشید، این است که قرار نیست با خوردن روزانه یک یا چند لیوان دم نوش به اندازه دو ساعت رکاب زدن کالری بسوزانید پس زیاد هزینه نکنید،چون فریب خواهید خورد.

و این تایید حکمی بر اعتبار و ارزش محصول است. و در آخر اگر بخواهید سه بسته از این محصول را به صورت همزمان از ما تهیه نمایید ما محصول فوق را با قیمت 90 هزار تومان در اختیار شما قرار خواهیم داد. ۲ قاشق غذاخوری زنجبیل رنده شده را با آب ۱ عدد پیاز رنده شده مخلوط کرده و روی پوست سر بمالید و بعد از ۲۰ دقیقه بشویید. ۲ قاشق غذاخوری زنجبیل رنده شده را با اندکی آب مخلوط کرده و روی پوست سر و موها بمالید و بعد از ۴۵ دقیقه بشویید. هشدار: زنان باردار از مصرف بیش از ۱ گرم در روز اجتناب کرده و قبل از مصرف حتما با پزشک مشورت کنند. کمبود منگنز در بدن به ناباروری و اختلالات نعوظ در مردان منجر می شود. این مخلوط را تا یک هفته می توانید در یخچال نگهداری کنید. ماسک را روی پوست سر ماساژ دهید و بعد از ۱۵ تا ۳۰ دقیقه بشویید. مصرف دمنوش لاغری با داروهای ضد انعقاد مثل وارفارین و آسپرین سبب کاهش کارایی این دسته از داروها می گردد. مخلوط شنبلیله و آب زنجبیل تازه نیز به درمان آسم کمک می کند. در مخلوط کن دو بند انگشت زنجبیل تازه و یک لیمو ترش تازه خرد شده و آب یک لیمو ترش تازه و ۱ لیتر آب را بریزید و خوب هم بزنید، از صافی رد کنید و هر روز صبح ناشتا بنوشید.





:: بازدید از این مطلب : 385
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 13 بهمن 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: